Tule näytteilleasettajaksi
Konepaja tuo konehankinnoista ja -investoinneista päättävät henkilöt saman katon alle
Konepajateollisuuden messutapahtuma esittelee metalliteollisuuden uusimmat koneet ja laitteet alan yritysten kilpailukyvyn ja tehokkuuden parantamiseen.
19.–21.3.2024
Tapahtumassa koetaan koneet livenä
Konepajassa on oikeasti koneet pajassa, ja taatusti ja kootusti Suomen laajin tarjonta. Esillä on metallintyöstökoneet ja levykoneet sekä hitsaus ja liittäminen. Kävijät pääsevät messuilla konkreettisesti tutustumaan, kuinka koneet, laitteet ja työkalut toimivat käytännössä. Tapahtuma tarjoaa myös oivan kohtaamispaikan työvoimaa etsiville yrityksille ja alan ammattilaisille.
Pajan henki lumosi – täysi tupa ja tunnelma katossa Tampereella
Metalliteollisuuden ammattimessut Konepaja ja Pohjoismaiden suurin hitsausalan messutapahtuma Nordic Welding Expo palasivat rytinällä tapahtumakentälle. Messu-uutuutena tapahtumakokonaisuuden täydensi 3D-tulostamisen ja uusien materiaalien 3D & New Materials. Kolmikko keräsi Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen hallien huomaan 6270 kävijää.
Kolme tapahtumaa
Samaan aikaan Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään
-tapahtumat, joiden saumattomasti huolella yhteen hitsattu kokonaisuus tuo yhteen tuhansia teollisuuden ammattilaisia ja tarjoaa metalliteollisuuden tuotannon laajimman kattauksen Suomessa.
3D & New Materials esittelee metallin lisäksi muitakin tulostuksen materiaaleja sekä tuotannon materiaalimahdollisuuksia aina komposiitista kumiin.
4 hyötyä, mitä sinä saat messuilta
1. Lanseeraat ja testaat uutuuksia
Tapahtumassa voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi voit testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.
2. Hoidat asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Tapahtumaan osallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.
3. Vahvistat imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Tässä tapahtumassa imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla omaa asiantuntijuuttanne esille tapahtuman ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.
4. Vaikutat hankintaprosessissa
Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Alasta kiinnostuneet yhteen kokoavan tapahtuman yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.